باربری مشهد به بروجرد | اثاث کشی و حمل بار و اسباب کشی با کمترین تعرفه و نرخنامه از مشهد
نوشته شده توسط : نتسان

باربری مشهد به بروجرد ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات خرم آباد-  درود - کوهدشت - الیگودرز - نور آباد - الشتر- ازنا - پلدختر - کونانی - معمولان - چقابل – اشترینان  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به بروجرد -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (خرم آباد-  درود - کوهدشت - الیگودرز - نور آباد - الشتر- ازنا - پلدختر - کونانی - معمولان - چقابل – اشترینان ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


بروجرد
شهرستان بروجرد که در بین گردشگران و مسافران داخلی و خارجی، به بهشت گردشگری ایران شهرت یافته است، یکی از زیباترین شهرهای غرب ایران و در استان لرستان است که با فرهنگ غنی و میهمان‌نوازی بی‌نظیر ساکنینش در کنار آثار باستانی، جاذبه‌های طبیعی و دیدنی‌های منحصربه‌فرد و کم نظیر، گزینه‌ مناسبی برای مسافرت و بازدید در ایام مختلف سال، بویژه فصل بهار و روزهای پرطراوت و سرشار از شوق نوروز است. باربری مشهد به بروجرد -  این شهرستان در منطقه‌ای کوهستانی رشته‌ کوه‌های زاگرس قرار گرفته و دومین شهر پرجمعیت و بزرگ استان لرستان را تشکیل داده است. در شهر بروجرد و پیرامون این منطقه‌ جالب و دیدنی، آثار باستانی متعددی از جمله تپه‌های باستانی مشاهده می‌شود که برخی از تاریخ‌نگاران و باستان‌شناسان قدمت آن‌ها را از دوران قبل تاریخ تا عصر امروز، تخمین زده‌اند.
 تپه قرق
یکی از قدیمی‌ترین ترین آثار باستانی در شهرستان بروجرد، تپه‌ای است تاریخی که از آن به «تپه قرق» یاد می‌شود. این تپه‌ در روستای «قرق» از توابع شهرستان بروجرد قرار دارد.
به اعتقاد برخی از مورخین و باستان‌شناسان، این اثر تاریخی دارای پیشینه‌ای متعلق به عصر مس یا همان عصر نوسنگی در هزاره‌ پنجم و چهارم قبل از میلاد است و آن را مهم‌ترین تپه‌ باستانی در شهرستان بروجرد معرفی کرده‌اند. آثار تاریخی همچون تک‌ سفال‌هایی که قدمت برخی از آن‌ها بالغ بر پنج هزار سال و برخی دیگر متعلق به دوران حکومت اشکانیان است، در این منطقه کشف شده است.
مسجد جامع بروجرد
مسجدی با پیشینه‌ای متعلق به قرن سوم هجری قمری در شهرستان بروجرد قرار دارد که به نام «مسجد جامع بروجرد» شناخته می‌شود و عنوان قدیمی‌ترین مسجد در غرب کشور را به خود اختصاص داده است. به نظر می‌رسد که این عمارت مذهبی روی زمین آتشکده‌ای ساخته شده و ارتفاع گنبد آن از زمین نزدیک به ۲۰ متر است. باربری مشهد به بروجرد -  جالب است بدانید که این مسجد در گذشته و در ابتدای ساخت بدون گلدسته احداث شده است و آن‌ها را در اوایل قرن ۱۳ هجری قمری به این مسجد اضافه کرده‌اند. یکی از زیبایی‌های این مسجد، وجود منبری است متشکل از ۹ پله‌ چوبی که روی آن چند بیت زیبا، کنده‌کاری شده است.

خانه‌ تاریخی کمال‌الدین طباطبایی (موزه اسناد مردم‌شناسی)
یکی از جاهای دیدنی بروجرد، خانه‌ای زیبا و تاریخی به نام «خانه‌ کمال‌الدین نبوی طباطبایی» است که پس از فروش به اداره‌ میراث فرهنگی، امروزه به موزه‌ اسناد،تنها موزه‌ شهر بروجرد تبدیل شده است. به نظر می‌رسد که این بنای تاریخی به همت «حاج میرزا ابوتراب» از نوادگان آیت‌الله محمد طباطبایی (جد سادات طباطبایی بروجرد)، برای فرزندش «آقا کمال» یا «حاج اسحق» خریداری شده است. این بنا متعلق به دوران حکومت قاجاریان است و از ۳ طبقه، یک حیاط بزرگ، چندین شبستان، یک شاه نشین و چند تالار تشکیل شده است.
باربری مشهد به بروجرد و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به بروجرد - خرم آباد-  درود - کوهدشت - الیگودرز - نور آباد - الشتر- ازنا - پلدختر - کونانی - معمولان - چقابل – اشترینان  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،نیسان از مشهد به بروجرد،حمل بار از مشهد به بروجرد ,
:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 اسفند 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: